četrtek, 22. september 2011

Ideje za zaslužek preko interneta

Če vas je brskanje prineslo na moj blog Internet zaposlovanje, vas prav gotovo zanima zaslužek preko interneta. Če je odgovor pritrdilen, ste vsekakor na pravem mestu in vam svetujem, da berete dalje. 

V tem prispevku vam bom namreč predstavil ideje za zaslužek s katerimi zaslužek preko interneta ustvarjam tudi sam. Po mojem mnenju je sledeči način najlažji izmed načinov, ki jih ponuja svetovni splet in ki sem jih jaz že preizkusil. Če le imate internet in vam zaposlovanje z njim nekaj minut dnevno ne predstavlja prevelike ovire, ste mogoče našli varianto, ki bi vam lahko povečala možnosti za uspeh na finančnem področju.


Gre za precej enostavno stvar, ki bi jo lahko prakticiral praktično vsak. Je pa tako kot pri katerem drugem delu, tudi tukaj potrebna vztrajnost. Lahko bi rekel, da kar polovica projektov pade v vodo in od njih nimam ničesar. Kar seveda ni vzpodbudno in marsikatere ideje za zaslužek ponujajo boljši izkoristek. Vsaj dokler tega ne preizkusiš. Ampak mi to ne vzame poguma. Velik odstotek je tudi takšnih projektov, kjer zaslužek preko interneta ravno pokrije stroške.

So pa tudi takšni projekti, kjer bi lahko rekel, da zadanem terno. To pomeni, da dejansko redno ustvarjajo nek dohodek, kljub temu, da se kasneje z njimi ne ukvarjam več.

Verjetno ste že ugotovili, da beseda teče o AdSense spletnih straneh. O tem sem na strani nekajkrat že pisal. To pa zato, ker so se ideje za zaslužek, ki sem jih preizkusil, ravno v tem primeru izkazale za najboljše. Zaslužek preko interneta je vsaj v mojem primeru, tukaj najbolj učinkovit v primerjavi z vloženim časom in delom.

Testiral sem sicer še mnoge druge ideje za zaslužek preko interneta, vendar se bom v tem prispevku osredotočil na AdSense, s katerim se ukvarjam v zadnjem času.

Verjetno tudi vas zanima kako ustvariti zaslužek preko interneta in kako sploh do takšne AdSense spletne strani. Da bo lažje, bom v nekaj korakih povedal osnove.

  1. Potrebujete AdSense račun. Ta vam bo omogočil oblikovanje oglasov, postavitev le-teh na vašo stran ter tudi sledenje klikanja po oglasih.
  2. Spletna stran. Najcenejša varianta je prav gotovo takšen Blogger kot je moj. Do poddomene pridete brezlačno, poleg tega pa vam omogočajo postavitev oglasov - večina podobnih ponudnikov namreč tega ne omogoča.
  3. Lahko tudi zakupite domeno in gostovanje. Cene so različne glede na ponudnike.
  4. Priporočljivo je znanje angleščine. Vsekakor stran na kateri boste imeli AdSense NE sme biti napisana v slovenščini.
  5. Poiskati morate primerno nišo, ideje za zaslužek preko interneta. Keyword tool je Googlovo orodje, ki nam kaj takšnega omogoča. Poleg tega je tudi brezplačno in ga lahko uporabljamo vsi.
  6. Onsite optimizacija. Besedilo moramo primerno oblikovat, glede na prej izbrane ključne besede. Paziti moramo, da je gostota ključnih besed v mejah priporočljivega. O tem govori besedilo, ki sem ga pred časom objavil na svojem blogu.
  7. Priporočljivo je tudi osnovno računalniško znanje, da lahko uredite spletno stran. Če vam izdelava spletnih strani ni domača, priporočam kaj enostavnega kot je Wordpress ali nekaj kot je Blogger, kar uporabljam tudi sam.
  8. Offsite optimizacija oz. pridobivanje povezav. Tako bomo najenostavneje in najceneje na stran privabili obiskovalce, ki bodo potem tudi kdaj kliknili na naše oglase ter nam tako ustvarjali profit. O pridobivanju povezav bom na svojem blogu v prihodnje še pisal.

Sedaj smo naredili vse potrebno in stran je pripravljena da ustvarja zaslužek preko interneta. Kako uspešna bo je odvisno tako od izbire niše, kot tega kako kakovostno smo izdelali stran.

Na mojem blogu Internet zaposlovanje lahko že danes najdete kar nekaj usmeritev in informacij o tem kaj je pomembno za zaslužek preko interneta z AdSense stranmi. Prav tako boste na blogu našli prenekatere ideje za zaslužek.

Z zapisovanjem sem namreč šele na začetku, tako da lahko še mnogo pričakujete v prihodnje.

Nekatere ideje za zaslužek preko interneta, ki sem jih imel v mislih, ko sem začenjal pisati tale prispevek, bodo morale priti na vrsto nekoliko kasneje. Že samo z razlago nekaj osnov o AdSense je nastal dokaj obsežen članek.

2 komentarja:

  1. Zelo lepo napisano in me je povleklo, da o tem tudi sam zelo razmišljam.
    Želel bi nekako vključiti v delo in začet z svojo stranjo ali blogom ter probat delati na netu.
    Nimam znanja ne izkušenj, ne z programiranjem ne z delom z netom. Totalni začetnik, kateri ima voljo in željo da se relativno hitro uči.
    Bega me to da sem prebral da Wordpress ne dovoljuje oglase in zasluške, če sem dobro razumel.Prosim te za nasvet.
    Dragan

    OdgovoriIzbriši
  2. Adsense, hm sej je in ni.
    Kdo spobal Clickbank metode?
    http://www.lerancbearn.com

    OdgovoriIzbriši