torek, 1. november 2011

Rekreacija, posel in užitek v enem



Vedno so mi govorili, da je zaposlitev samo služba, če v delu, ki ga opravljaš ne uživaš. Zato sem se že v času študija pričel spraševati kaj je tisto, kar bi me izpopolnjevalo. Tako sem pred dnevi prišel do projekta 42/12. V njem sem združil tek, promocijo svojega podjetja, internet in užitek. Verjetno vas zanima kakšen je ta projekt, zato bom kar prešel k stvari.


42 pomeni maraton. 42.195 metrov. 12 pa je letnica naslednjega leta. Če povem nekoliko drugače. Odločil sem se, da bom naslednje leto nastopil na Ljubljanskem maratonu. Ne tako kot letos, ko sem tekel 10 kilometrov. Naslednje leto imam cilj preteči pravi maraton – 42.195 metrov. Verjetno si mislite, da to ni nič posebnega in v tem niti ne vidite povezave s poslom in užitkom. Zato vam svetujem, da nadaljujete z branjem, kjer boste videli kako sem si zamislil ter združil tek z lastnim biznisom.

Naj se prej še malce dotaknem užitka. Tek je namreč aktivnost, v kateri uživam. Kot otrok sem več let aktivno treniral tek. Res je, da je bil tek v zadnjem času nekoliko bolj na strani, bo pa zato v naslednjem letu tek ponovno središče mojega življenja. Tokrat sicer nekoliko daljše relacije, saj se bom pripravljal na maraton.

Ker sem s prvim novembrom pričel z lastnim poslom, sem prišel do ideje, kako združiti užitek v teku, priprave na maraton in trženje oziroma promocijo mojega podjetja. Tisti, ki še ne poznate, podjetje Fruktus bo lokalne pridelke tržilo samo na območju Novega mesta. Zato sem svoje razmišljanje usmeril v lokalno promocijo in rodila se je naslednja ideja, kjer sem jo združil skupaj s pripravami na maraton.

Med pripravami na maraton bom moral tedensko preteči okoli 100 kilometrov. Kakšen teden več, kakšen teden manj. 100 kilometrov pomeni kar nekaj ur teka. Torej bom kar precej časa na cesti. Tako sem se vprašal, kako bi lahko ta tek, priprave na maraton oziroma čas, ko bom tekel še dodatno izkoristil. Nekateri tečejo s slušalkami in poslušajo muziko. Sam pa sem se odločil, da bom tek in priprave na maraton izkoristil v poslovne namene. Za promocijo mojega podjetja Fruktus.

Natisniti si bom dal nekaj majic z logotipom podjetja in kontaktnimi podatki. Mogoče si bom celo omislil kapo z logotipom podjetja. Tako opremljen bom ves čas tekel po ciljnem trgu svojega podjetja. Torej po Novem mestu z okolico. Ljudje me bodo opazili in verjamem, da bo moje nenehno pojavljanje vtisnilo logotip v njihov spomin. Zaradi mojega nenehnega pojavljanja na njihovi ulici, bom v prednosti pred ostalimi oglaševalci, ko jim bom na dom poslal letak, čigar logotip bodo ljudje zaradi mojega teka in priprav na maraton že poznali.

To pa še ni vse. K takšni promociji podjetja se je pridružila tudi moja boljša polovica. V nekoliko lepših spomladanskih in poletnih dnevih bo moj tek spremljala na kolesu. Prav tako bo tudi ona in kolo opremljeno s podatki podjetja Fruktus. Na ta način bom priprave na maraton spremenil v, po mojem mnenju, odlično promocijsko kampanjo.

Tek in priprave na maraton, torej rekreacijo in užitek, bom na ta način združil s svojim poslom. Če bo podjetje zaradi tega imelo večjo prodajo, bo cilj dosežen. Če tek in moje pojavljanje na ulicah ne bo vplivalo na to, pa tudi ne bo velike škode. V končni fazi je glavni cilj teka priprava na maraton naslednje leto. Promocija podjetja Fruktus je le obstranska dejavnost, ki pa jo bom spremljal in tudi analiziral. Verjetno bom o rezultatih takšnega načina oglaševanja tudi poročal na svojem blogu.

Če ste uspeli prebrat na kakšen način se bom lotil priprav na maraton in kako bom izkoristil tek v poslovne namene, vas prosim še za komentar. Povejte mi kakšno je vaše mnenje o mojem projektu 42/12. Menite, da bo kampanja uspešna?

p.s.: Cilja kako hitro preteči maraton nimam. Zakaj? Moj glavni namen teka ni čas ali tekmovanje samo. Kot edini cilj sem si postavil tek na maratonu, na katerega se moram vsaj malo pripraviti. Tako da se pravi cilj skriva v samih pripravah na maraton. Na ta način sam sebe pripravim, da gibljem in tako naredim nekaj zase in svoje zdravje.

1 komentar:

  1. Bravo!! Super ideja!Verjamem, da bo obrodila sadove. Je zelo inovativen in srčen pristop.

    Naj se izpolnijo sanje!

    Vse Dobro.

    Jožica

    OdgovoriIzbriši