ponedeljek, 29. avgust 2011

Internetni zaslužek z AdSense oglasi

Nekaj minut dela dnevno vam lahko prinese kakšen dodatni euro mesečno. Če se seveda lotite pravega dela. Košnja travnika okoli hiše je sicer delo, ki pa je prej strošek, kot donosen posel. Ko sem spoznal AdSense sem si rekel, da mi internetni zaslužek lahko poveča mesečne dohodke, z nekaj dobrimi potezami celo dosežem finančno neodvisnost. Ampak ne navdušite se prehitro. Če želite uspeti, tako kot v katerem drugem poslu, tudi tukaj potrebujete voljo do dela.

Če sem želel začeti ustvarjati internetni zaslužek, sem najprej potreboval informacije. Poglobil sem se v različne spletne strani. Znanje sem črpal od znancev, ki se z AdSense ukvarjajo že več let, prebral sem tudi precej tuje literature na to temo. Več kot sem se naučil novega, več vprašanj se je pojavilo. 
Preden se odločite ustvarjati internetni zaslužek naj vam bo jasno, da se internet spreminja hitreje kot karkoli drugega. Tako da boste morali biti dnevno na preži za spremembami in se jim prilagajati. Če tega niste zmožni, v internetni biznis raje sploh ne vstopajte.
Najbolje je, da že na začetku razčistimo kaj sploh je AdSense in komu je namenjen. Tako si bomo lažje predstavljali kako lahko vsak, tudi vi, ustvari svoj internetni zaslužek.

1. Kaj sploh je AdSense?
Gre za oglase najrazličnejših podjetij, organizacij, spletnih strani, posameznikov in drugih, ki si želijo, da bi njihov oglas videlo čim več ljudi. Ni nujno, da oglaševalce zanima internetni zaslužek, z oglaševanjem želijo le promovirati svojo dejavnost, storitve izdelke oz. tisto, kar ponujajo nam uporabnikom. 

2. Komu je AdSense namenjen?
V prvi fazi podjetjem in organizacijam, ki preko njega oglašujejo svoje izdelke, storitve in dejavnost. V drugi fazi pa nam, potencialnim kupcem, ki te zadeve iščemo.

Sedaj bom poskušal čim bolj razumljivo razložiti kje lahko tukaj tudi vi ustvarite lasten internetni zaslužek.
Podjetja ponujajo plačilo v zameno za oglasni prostor na sorodnih spletnih straneh. Vi, kot lastnik spletne strani jim takšen prostor lahko ponudite. Google je tukaj nekakšen posrednik, ki je pod okriljem AdSense ustvaril učinkovit sistem za internetni zaslužek. Tako oglaševalcem omogoča merljivo oglaševanje, kjer zaslužijo tako Google kot posrednik, vi kot ponudnik oglasnega prostora in seveda podjetje ki je oglaševalo in tako prišlo do novih kupcev, ki so kupili njihove izdelke.
Plačilo na klik
Sistem plačila na klik Googlu omogoča da ustvarja internetni zaslužek, ki ga dviga med najuspešnejša podjetja na svetu. Ob tem lahko delček zaslužka poberete tudi vi, če je bil seveda ustvarjen na vaši spletni strani.


Sistem je torej oblikovan tako, da je dovolj ugoden za oglaševalce (torej podjetja), ob enem pa še vedno prinaša dovolj visok internetni zaslužek vsem, ki želimo na svoji spletni strani oglaševati najrazličnejše izdelke, storitve ipd.

Ni komentarjev:

Objavite komentar