nedelja, 20. november 2011

Google Panda update

Panda je prinesla marsikatere spremembe, ki se jih bomo v bodoče, tisti ki ustvarjamo na svetovnem spletu, še kako morali držati. Kaj sploh pomeni Panda update? Internet se spreminja hitro in tudi Panda je ena izmed sprememb, ki jo je uvedel Google. Stremijo namreč k temu, da bi Google na prvi strani resnično pokazal najkvalitetnejše spletne strani. Panda update je tako korak k temu. Kako bodo te posodobitve dejansko uspešne, bo pokazal čas.
 
V nadaljevanju vam predstavljam nekaj pomembnih sprememb, ki jih je prinesla Panda in so močno premešale karte na spletu ter na katere moramo biti pozorni vsi, ki želimo, da bodo naše spletne strani uvrščene na prvih mestih v iskalniku Google.
 
 
Smiselno vključevanje ključnih besed v tekst. Ni več dovolj, da tekst samo vsebuje zahtevane ključne besede, pomembno je, da so le- te v tekstu vstavljene smiselno. V primeru, da teksta ne moremo oblikovati tako, da bi se ključne besede pojavljale dovolj pogosto in ob tem bile tudi smiselno uporabljene, je bolje uporabiti kakšno ključno besedo manj.
 
Personalizacija vsebine. Tekst naj bo oblikovan tako, kot da gre za osebno izpoved. Pripovedovanje osebnjih izkušenj o določeni tematiki. Torej v prvi osebi. Na ta način naredimo vsebino videti bolj unikatno.
 
Panda zahteva različne dolžine člankov. Enaka dolžina člankov deluje umetno, zato se je temu nujno potrebno izogibati. Članki naj bodo dolgi med 300 in 1000 besedami.
 
Oblika besedila. Besedilo mora biti dobro organizirano. Torej uvod, jedro in zaključek. Poleg tega je nujno, da je napisano slovnično pravilno, brez napak ali napačnega črkovanja besed, pravilno postavljanje vejic ipd.
 
Posodabljanje strani! Če posamezna stran dolgo ni bila posodobljena, jo Google od Panda update-a rangira slabše. Problem so lahko blog strani, kjer določenega članka, ko ga enkrat napišemo, ne spreminjamo več. Za rangiranje zna biti to slabo, zato je občasno posodabljanje vsebine zaželjeno.
 
Neuporabljene, pokvarjene podstrani. Primer je Error 404. Takšnih strani Google od posodobitve Panda ne želi več. Urediti jih moramo na svoj način. Obiskovalcem na svoj, unikaten način sporočimo kaj je s temi stranmi narobe in jih preusmerimo na delujočo stran. Bolj kot je rešitev unikatna, boljše je. Če ne naredimo ničesar, nas lahko Google tudi kaznuje s slabšimi uvrstitvami.
 
Linkanje.
  • Panda je pozorna tudi na linkanje. Zato linkaj na več različnih podstrani, nikoli le na eno.
  • Kakovost vsebine na vaši strani mora biti boljša kot je vsebina člankov od koder pridobivamo linke. V primeru, da je stran linkana s člankov z boljšo vsebino kot je na naši strani, si lahko prislužimo kazen v obliki slabšega rangiranja. - Kljub temu morajo biti članki za linkanje dobro napisani kar se tiče njihove kakovosti.
Stare podstrani je boljše odstraniti. V primeru, da imamo na strani podstrani, ki že več let niso bile posodobljene, jih je boljše odstraniti. Na te nedelujoče URL-je pa dodati preusmeritev (301) ali to popraviti na način kot sem ga omenil prej za neuporabljene, pokvarjene strani.
 
To je le nekaj pomembnejših sprememb, ki jih uvaja Panda update in ki lahko močno vplivajo na rangiranje vaše spletne strani. Spremljajte blog tudi v prihodnje, če bi radi izvedeli več.

Ni komentarjev:

Objavite komentar